2 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 1. 2. godina edukacije
Opis modula:
vaj modul pruža polaznicima priliku za intenzivan razvoj trenerskih kompetencija kroz strukturirani supervizirani rad. Fokus je na primjeni teorijskih znanja i didaktičkih vještina u konkretnim obrazovnim situacijama, uz podršku i evaluaciju iskusnih supervizora. Modul omogućava kontinuiranu refleksiju o ulozi trenera, voditelja grupnih procesa sa izazovima u edukaciji, grupnoj dinamici i vlastitom profesionalnom i ličnom razvoju.
Supervizirani rad obuhvata pripremu, realizaciju i evaluaciju edukacijskih i grupnih aktivnosti, s ciljem osnaživanja trenerskog identiteta, etičkog djelovanja i sposobnosti za facilitaciju kompleksnih edukacijskih i grupnih procesa.
Modul obuhvata:
- Pripremu i izvedbu edukacijskih sadržaja u prisustvu supervizora.
- Razvijanje samoprocjene i reflektivne prakse u ulozi trenera.
- Upravljanje grupnim procesima u edukaciji.
- Integraciju teorijskog znanja i trenerskih vještina u praksi.
- Primjenu etičkih smjernica i standarda u edukaciji.
- Primanje i davanje konstruktivne povratne informacije u supervizijskom kontekstu.
Ishodi učenja
Kompetencije:
Na kraju modula, polaznici će biti osposobljeni za:
a) Samostalno vođenje edukacijskih jedinica i grupnih procesa uz supervizijsku podršku.
b) Primjenu teorijskih znanja i edukacijskih metoda u radu s grupama.
c) Razvijanje i implementaciju refleksivne prakse.
d) Identifikaciju i rješavanje izazova u edukacijskom i grupnom kontekstu uz primjenu supervizijskih alata.
Znanja:
Na kraju modula, polaznici će steći:
a) Dublje razumijevanje grupnih procesa, edukacijskih procesa i supervizije u psihoterapiji.
b) Znanja o primjeni evaluacijskih metoda u obrazovanju.
c) Uvid u razvoj profesionalnog identiteta kroz supervizirani rad.
Vještine:
Na kraju modula, polaznici će razviti:
a) Sposobnost facilitacije edukacijskih sesija u stvarnim uvjetima.
b) Vještine refleksije i integracije supervizijskih iskustava.
c) Kapacitet za kontinuirano unapređenje vlastitih trenerskih kompetencija.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
- Dokumentirani supervizirani rad (priprema, izvođenje, evaluacija edukacijskih i grupnih aktivnosti).
- Refleksivni izvještaj o razvoju trenerskih kompetencija.
- Evaluaciju supervizora i samoprocjenu napretka.
Ukupno sati učenja: 60 sati | Samostalno učenje (priprema, refleksija): 20 sati |
Kontakt sati (supervizirani rad, evaluacija): 30 sati | Procjena znanja (refleksivni izvještaj, evaluacija): 10 sati |