Supervizirani trenerski rad i razvoj kompetencija

Opis modula:

vaj modul pruža polaznicima priliku za intenzivan razvoj trenerskih kompetencija kroz strukturirani supervizirani rad. Fokus je na primjeni teorijskih znanja i didaktičkih vještina u konkretnim obrazovnim situacijama, uz podršku i evaluaciju iskusnih supervizora. Modul omogućava kontinuiranu refleksiju o ulozi trenera, voditelja grupnih procesa sa izazovima u edukaciji, grupnoj dinamici i vlastitom profesionalnom i ličnom razvoju.

Supervizirani rad obuhvata pripremu, realizaciju i evaluaciju edukacijskih i grupnih aktivnosti, s ciljem osnaživanja trenerskog identiteta, etičkog djelovanja i sposobnosti za facilitaciju kompleksnih edukacijskih i grupnih procesa.

Modul obuhvata:

  • Pripremu i izvedbu edukacijskih sadržaja u prisustvu supervizora.
  • Razvijanje samoprocjene i reflektivne prakse u ulozi trenera.
  • Upravljanje grupnim procesima u edukaciji.
  • Integraciju teorijskog znanja i trenerskih vještina u praksi.
  • Primjenu etičkih smjernica i standarda u edukaciji.
  • Primanje i davanje konstruktivne povratne informacije u supervizijskom kontekstu.

Ishodi učenja

Kompetencije:
Na kraju modula, polaznici će biti osposobljeni za:
a) Samostalno vođenje edukacijskih jedinica i grupnih procesa uz supervizijsku podršku.
b) Primjenu teorijskih znanja i edukacijskih metoda u radu s grupama.
c) Razvijanje i implementaciju refleksivne prakse.
d) Identifikaciju i rješavanje izazova u edukacijskom i grupnom kontekstu uz primjenu supervizijskih alata.

Znanja:
Na kraju modula, polaznici će steći:
a) Dublje razumijevanje grupnih procesa, edukacijskih procesa i supervizije u psihoterapiji.
b) Znanja o primjeni evaluacijskih metoda u obrazovanju.
c) Uvid u razvoj profesionalnog identiteta kroz supervizirani rad.

Vještine:
Na kraju modula, polaznici će razviti:
a) Sposobnost facilitacije edukacijskih sesija u stvarnim uvjetima.
b) Vještine refleksije i integracije supervizijskih iskustava.
c) Kapacitet za kontinuirano unapređenje vlastitih trenerskih kompetencija.

Procjena znanja i kompetencija:

Modul se ocjenjuje kroz:

  • Dokumentirani supervizirani rad (priprema, izvođenje, evaluacija edukacijskih i grupnih aktivnosti).
  • Refleksivni izvještaj o razvoju trenerskih kompetencija.
  • Evaluaciju supervizora i samoprocjenu napretka.
Ukupno sati učenja: 60 satiSamostalno učenje (priprema, refleksija): 20 sati
Kontakt sati (supervizirani rad, evaluacija): 30 satiProcjena znanja (refleksivni izvještaj, evaluacija): 10 sati