0,5 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 1. i 2. godina edukacije
Opis modula:
Ovaj modul fokusira se na razumijevanje i integraciju različitosti i inkluzivnosti u obrazovni proces u okviru psihoterapijske edukacije. Kroz teorijske osnove i praktične primjere, polaznici će razvijati svijest o važnosti kulturne osjetljivosti, inkluzivnog jezika i pristupa, kao i prepoznavanja i odgovaranja na različite potrebe edukanta.
Modul promiče vrijednosti jednakosti, raznolikosti i dostupnosti, s ciljem stvaranja sigurnog, podržavajućeg i pravednog obrazovnog okruženja.
Modul obuhvata:
- Inkluzivni pristupi u obrazovanju odraslih.
- Kulturna kompetentnost i interkulturalna osjetljivost.
- Rodna ravnopravnost i raznolikost identiteta.
- Pristupi učenju prilagođeni različitim stilovima i potrebama.
- Prevencija diskriminacije i stvaranje sigurnog edukativnog prostora.
Ishodi učenja
Kompetencije:
Na kraju modula, polaznici će biti osposobljeni za:
a) Primjenu principa inkluzivnosti u dizajnu i izvođenju edukacije.
b) Promovisanje kulturne osjetljivosti i jednakog pristupa učenju.
c) Identifikaciju i prilagodbu obrazovnog pristupa različitim edukativnim potrebama.
Znanja:
Na kraju modula, polaznici će steći:
a) Teorijska znanja o inkluzivnom obrazovanju i kulturnoj raznolikosti.
b) Uvid u izazove i mogućnosti u obrazovanju raznolikih grupa.
c) Razumijevanje uloge edukatora u promociji jednakosti i raznolikosti.
Vještine:
Na kraju modula, polaznici će razviti:
a) Vještine prepoznavanja i reagovanja na raznolike obrazovne potrebe.
b) Sposobnost facilitacije učenja u multikulturalnim grupama.
c) Kapacitet za stvaranje inkluzivnog edukativnog prostora.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
- Grupnu analizu primjera dobre inkluzivne prakse.
- Pisani osvrt na temu različitosti u edukaciji.
- Prezentaciju strategije za inkluzivan dizajn edukacije..
Ukupno sati učenja: 15 sati | Samostalno učenje (literatura, priprema): 5 sati |
Kontakt sati (predavanja, diskusije, vježbe): 7 sati | Procjena znanja (esej, prezentacija): 3 sati |