2 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 1. i 2. godina studija – TOT
Opis modula:
Ovaj modul fokusira se na razvoj evaluacijskih kompetencija, unapređenje refleksivne prakse i osnaživanje akademskog integriteta u edukaciji psihoterapeuta. Polaznici će kroz ovaj modul steći znanja i vještine potrebne za planiranje i implementaciju evaluacijskih procesa, samoprocjenu, integraciju teorijskih i praktičnih aspekata učenja te akademsko izražavanje i povezivanje sa savremenim istraživanjima.
Naglasak je na razvoju edukatora kao refleksivnog praktičara koji kontinuirano prati i unapređuje vlastitu praksu, te kao stručnjaka koji doprinosi kvaliteti obrazovanja kroz evaluaciju, teorijsko-praktičnu integraciju i akademsku pismenost.
Modul obuhvata:
- Evaluacija u psihoterapijskoj edukaciji: ciljevi, metode i alati.
- Samoevaluacija i refleksivna praksa edukatora.
- Dokumentiranje i izvještavanje o obrazovnim ishodima.
- Teorijsko-praktična integracija i akademski standardi.
- Pisanje akademskih tekstova, eseja i edukacijskih izvještaja.
- Kritička analiza i primjena teorije u kontekstu edukacije.
Ishodi učenja
Kompetencije:
Na kraju modula, polaznici će biti osposobljeni za:
a) Planiranje i sprovođenje evaluacijskih procesa u edukaciji.
b) Refleksiju i analizu vlastitog trenerskog stila i uticaja na grupu.
c) Izradu akademskih i evaluacijskih dokumenata u skladu sa standardima.
Znanja:
Na kraju modula, polaznici će steći:
a) Teorijska znanja o metodama evaluacije i refleksivnog rada.
b) Razumijevanje uloge evaluacije u unapređenju kvaliteta obrazovanja.
c) Uvid u standarde akademskog pisanja i izvještavanja.
Vještine:
Na kraju modula, polaznici će razviti:
a) Sposobnost strukturiranja i sprovođenja evaluacijskih instrumenata.
b) Vještine refleksije i samoevaluacije u edukativnom kontekstu.
c) Kapacitet za pisanje profesionalnih i akademskih izvještaja.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
- Izradu i prezentaciju evaluacijskog plana za edukacijsku jedinicu.
- Pisani refleksivni esej o edukacijskom iskustvu.
- Samoevaluaciju i prikaz integracije teorijskih i praktičnih aspekata.
Ukupno sati učenja: 60 sati | Samostalno učenje (literatura, zadaci, priprema): 20 sati |
Kontakt sati (predavanja, diskusije, vježbe, praktični rad): 30 sati | Procjena znanja (eseji, planovi evaluacije, prezentacije): 10 sati |