Evaluacija, refleksivna praksa i akademska integracija

Opis modula:

Ovaj modul fokusira se na razvoj evaluacijskih kompetencija, unapređenje refleksivne prakse i osnaživanje akademskog integriteta u edukaciji psihoterapeuta. Polaznici će kroz ovaj modul steći znanja i vještine potrebne za planiranje i implementaciju evaluacijskih procesa, samoprocjenu, integraciju teorijskih i praktičnih aspekata učenja te akademsko izražavanje i povezivanje sa savremenim istraživanjima.

Naglasak je na razvoju edukatora kao refleksivnog praktičara koji kontinuirano prati i unapređuje vlastitu praksu, te kao stručnjaka koji doprinosi kvaliteti obrazovanja kroz evaluaciju, teorijsko-praktičnu integraciju i akademsku pismenost.

Modul obuhvata:

  • Evaluacija u psihoterapijskoj edukaciji: ciljevi, metode i alati.
  • Samoevaluacija i refleksivna praksa edukatora.
  • Dokumentiranje i izvještavanje o obrazovnim ishodima.
  • Teorijsko-praktična integracija i akademski standardi.
  • Pisanje akademskih tekstova, eseja i edukacijskih izvještaja.
  • Kritička analiza i primjena teorije u kontekstu edukacije.

Ishodi učenja

Kompetencije:
Na kraju modula, polaznici će biti osposobljeni za:
a) Planiranje i sprovođenje evaluacijskih procesa u edukaciji.
b) Refleksiju i analizu vlastitog trenerskog stila i uticaja na grupu.
c) Izradu akademskih i evaluacijskih dokumenata u skladu sa standardima.

Znanja:
Na kraju modula, polaznici će steći:
a) Teorijska znanja o metodama evaluacije i refleksivnog rada.
b) Razumijevanje uloge evaluacije u unapređenju kvaliteta obrazovanja.
c) Uvid u standarde akademskog pisanja i izvještavanja.

Vještine:
Na kraju modula, polaznici će razviti:
a) Sposobnost strukturiranja i sprovođenja evaluacijskih instrumenata.
b) Vještine refleksije i samoevaluacije u edukativnom kontekstu.
c) Kapacitet za pisanje profesionalnih i akademskih izvještaja.

Procjena znanja i kompetencija:

Modul se ocjenjuje kroz:

  • Izradu i prezentaciju evaluacijskog plana za edukacijsku jedinicu.
  • Pisani refleksivni esej o edukacijskom iskustvu.
  • Samoevaluaciju i prikaz integracije teorijskih i praktičnih aspekata.
Ukupno sati učenja: 60 satiSamostalno učenje (literatura, zadaci, priprema): 20 sati
Kontakt sati (predavanja, diskusije, vježbe, praktični rad): 30 satiProcjena znanja (eseji, planovi evaluacije, prezentacije): 10 sati